Historie
Vi er en virksomhed med en kort historie på egne ben. Vi blev en selvstændig enhed i 2022, dog med et hold der også længe for inden har beskæftiget sig med events og event management. Hos FOUR Event Company så vi det som en spændende mulighed at gå egne veje, og sætte vores præg på hvordan events kan sammensættes. Vi er bosiddende i København, men afvikler events på hele Sjælland.
Vi er et hold bestående af folk der ønsker at skabe unikke og mindeværdige begivenheder. Med det vi anser som den rette planlægning og gennemførelse, hjælper vi med at skabe positive kundeoplevelser. Det kan øge både kunde- og medarbejderloyaliteten samt skabe nye forretningsmuligheder. Vi er tydelige i vores idé om, hvad vi ønsker at tilbyde, og hvem vi retter os mod. Det er primært firmaarrangementer, events på tværs af flere virksomheder, eller private selskaber, vi er rettet mod. Ens for dem alle er, at de blot skal møde op, og så klare vi resten. Vi har erfaring med planlægning og afvikling af events, og har også en lang række relevante samarbejdspartnere og leverandører. Det betyder at vi kan levere og sammensætte event efter jeres behov, selvom det ikke indgår i vores faste events. Ønsker i flere aktiviteter, at kombinere en aktivitet med spisning, eller noget tredje, så hjælper vi også med det.
Utraditionelle aktiviteter
Som nyt eventbureau i et efterhånden konkurrencepræget marked, forsøger vi at skille os ud. Det gør vi ved at tilbyde utraditionelle aktiviter med et konkurrenceelement. Seneste tilgængelige evidens indikerer at konkurrence forbundet med samarbejde, er et glimrende fundament for relationsdannelse. Dette kan styrke den interne arbejdsplads, danne gode rammer for en god fødselsdagsaktivitet, eller som led i dannelsen af et godt samarbejde med anden virksomhed.
Til trods for vores relevante uddannelsesmæssige baggrund, og erhvervserfaring på området, forsøger vi hele tiden at forbedre os. Det er altafgørende at vores kunder er tilfredse med deres oplevelse hos os, og at vi sikre en gennemsigtig kommunikation. Vores kunder skal ikke være i tvivl om hvad vi bidrager med. Derudover sætter vi en ære i opfølgning af vores events, således at vi kan optimere hvert element i vores oplevelser.